Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından düzenlenen Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları serisinin dördüncü etkinliği, “Dijital Çağda Reklam Yönetimi: Yeni Yönelimler ve Stratejiler” teması ile 15 Aralık 2021 tarihinde çevrim içi olarak düzenlendi.

GSÜ İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Kerem Rızvanoğlu’nun açılış konuşmasının ardından “Dijital Çağda Pazarlama Uygulamaları ve Reklam” başlıklı panelle başlayan konferans, “Dijitalleşme, Dönüşüm, Yeni Nesil Reklamcılık”; “Örneklerle Reklamda Yaratıcı Strateji Uygulamaları; “Çağdaş Reklamlar, Yeni Temsiller, Tüketiciler” başlıklı üç akademik oturumla devam etti.

Galatasaray Üniversitesi, Üsküdar Üniversitesi, İstanbul Aydın Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Atılım Üniversitesi, Başkent Üniversitesi ve Siirt Üniversitesi’nden akademisyenlerin bildirilerini sundukları konferans, dinleyicilerin katılımcılara yönelttiği soru ve cevapların ardından Prof. Dr. Halime Yücel’in kapanış konuşması ile sona erdi.

01 02 03

04 05